Juldagen 2011

Kanske ett av det sista inlägget för i år. Jag skulle vilja fräscha upp det hela och jag måste lära mig att lägga in bilder hur svårt kan det vara? Det blir ju mer levande då. I dag har varit en riktigt slapp dag, en långpromenad har det blivit och resten har varit en riktigt slappardag skönt med såna dagar i bland, särskilt nu efter en ganska jobbig och intensiv jobbhöst. I morgon är det mellandagsrea på schemat för mig, jag vill hitta längre strumpor, brevpapper, leggins, jeans och någon topp eller tunika, hoppas att jag hittar något av det i alla fall. Sen behövs det nog göras lite hemma i morgon....ren bädda, plocka i ordning lite, kolla matlådor inför veckan barnen ska ju ha mat på lovet och V och  B till jobbet och så jag och jörgen är klart. Nu hoppas jag att J ska kolla någon mer film så han kan ha J- vakt så jag kan sova nu. Ha det gott igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0