LEDIG

Det är ALDRIG fel att vara ledig så där lite extra. Idag händer i och för sig inget speciellt, men vi har varit och storhandlat på city och det behövdes verkligen det typ ekade i kylskåpet. Nu läser jag lite bloggar mm och snart ska jag äta lunch för att sedan åka och träna på friskis och sen sitta och ta betalt på skidstadion det ser jag väl inte direkt framemot men men...... Hade ju tänkt åka skidor men det är ju inget skidväder direkt men såg att det på onsdag kommer att bli ordning på vädret igen. Jag fattar inte alla som håller på och gnäller på detta väder det brukar inte vara vår den 4 februari så vitt jag vet. I dag komme  Berfin det är alltid kul när hon kommer hit och hälsar på annars är dom ju mest i varberg men victor jobbar ganska mycket nu. Det blir en ganska rörig helg med ´ganska mycket på agendan men det är roliga saker för alla inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0