Pissväder

Jag vill inte ha sånt här pissväder det ska vara snö och fint till vi har åkt våra lopp sen kan jag vara med på att det kan så smått bli vår men det här är inte ok. Jag provade att baka matmuffins idag jag såg i ett recept i går, det var med fetaost oliver och soltorkade tomater det står liksom lena eller victor på dom! Dom blev i alla fall goda. Jag kan bli lite irriterad på när man går och väntar för att man ska göra något som dom själva bett och det kommer något annat emellan så kan man få gå och vänta och vänta hur mycket tid som helst har man ju liksom inte. Men folk som inte tränar förstår jag har mycket tid för herregud vad mycket tid det blev när man inte fick träna på tre dagar. När man kommit in i det så och får det att flyta så blir det tråkigt när man inte får träna. På torsdag ska jag åka skidor igen, men måste smörja med voltaren tre gånger om dagen till nästa onsdag. Vi ska ju på firmafesten på lördag och idag fick jörgen mail om att han ska vara på ymer kl. 7.30 på söndag morgon TUR att inte jag ska vara funktionär. Två dagar kvar att jobba denna veckan gott! och sen blir det en full och sen två fyradagarsveckor på raken YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0