Slö söndag

I dag blir det en slö dag för mig känner jag. Jag vaknade i och för sig kl.6 en söndag, dagen efter uponors firmafest. Det var kul igår, det var en schlagertävling som vi kom tvåa på vi förlorade på en utslagsfråga. Det är kul med såna grejer tycker jag. Sen blev det en hel del prat med massa människor och en del vin och mat, det var gott, det var amerikansk tema jag personligen tyckte väl italienska temat förra gången var godare men gott var det. Ska gå ut och gå sen, lite luft skadar nog inte men ska nog inte träna idag tror att det nästan skadar mer än vad det gör nytta. Jag fattar inte var helgerna tar vägen och denna helgen har jag ju dessutom varit långledig men det har gått i ett hela tiden så det är väl därför. Matilda och Jenny vaknade 7 och nu hör jag att det börjar röra på sig i victors rum så nu har dom också vaknat. Johanna har sovit hos Hanna i natt. Idag blir det porterstek till middag och i kväll vet jag inte. Jörgen är funktionär på skidstadion han åkte vid halv åtta tiden, inte så kul just idag kanske men han är ju ute och då piggnar man säkert till lite fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0