Snart drar vi till Mora

Ja då är det snart dax igen, att åka till Mora, åka tjejvasan ska bli kul. Snart ska vi åka och handla de ska ju finnas mat hemma och vi ska ha med oss lite också så vi slipper handla där uppe. Just nu tittar vi på skidvm. Har mått lite småskumt någon dag nu men jag har ätit och så men fått lite ont i magen och mått lite illa efter men det kan vara lite psykiskt i och med att man har det runt sig hela tiden det slutar ju aldrig!!! Jag har sovit ganska mycket denna veckan på nätterna så utvilad ska jag väl förhoppningsvis vara. Jag har denna gången försökt att tänka på att dricka mycket men jag behöver äta lite mer och framför allt på lördagmorgon får ta med en macka i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0