stiltje igen

Ja då var det stiltje med träningen igen, känner mig febrig, har doch ingen, lite ont i halsen och ont i huvudet men det värsta av allt är ju att jag HINNER inte med detta nu. Lite mer än en vecka kvar bara ju. Tror att det är det som tjejerna hade förra veckan och i alla fall på Matilda så gick det över ganska fort så jag hoppas på det. På fredag hoppas jag att jag kan inta spåren på ymer igen det är fantastiskt fina spår nu och ännu bättre nu inför tävlingen på söndag KANONERS! Passande nog är det ganska lugnt på kvällarna denna veckan J tränar ju efter friidrottsskolan så henne behöver jag inte hämta sen är hon ju ute på lite annat på kvällarna men jörgen har tagit det eftersom han slutar tio och inte behöver gå upp på morgonen nu eftersom det är lov. I morgon och på fredag börjar jag sex!! Trots att jag var ledig i måndags så känns det som jag bor där stänger idag och supertidig resten av veckan. På fredag åker J till jsm i stockholm bara att önska henne lycka till och hoppas att hon kan få till det på tävling nu. På söndag ska jag vara funktionär när både Jörgen och Victor ska åka ymerloppet som tur är ska det bli fint väder du kan ju tänka hemska tanke om det regnat och jag skulle stå där i flera timmar. Nu väntar jag också på att vi ska få lön snart fy vad tråkigt det är när man inte kan köpa något kul eller något bara det där vanliga man måste köpa, mat bensin mm, men jag vill köpa något KUL jag vet inte riktigt vad kul är just nu men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0