Livet efter studenten

Ja vi delade in vårterminen i två delar livet före studenten och livet efter. Nu är vi här efter....En rolig spännande och intensiv och lite stressig dag. Man träffade inte victor så mycket och delade inte så mycket med honom som jag skulle vilja gjort men men...Det finns många bra saker att ta med sig två år framåt och det finns en del saker jag ska tänka på till dess.... så får man se sen när den tredje kommer vad man ska ta med sig och vad man ska  tänka på. Jörgen har målat om huset det är nästan klart, det blir jättefint. Jag men hjälp av mamma har städat grejat och förberett för studenten med tårta mat och allt annat, det blev lite tomt när det tog slut. Nu har tjejerna sommarlov och victor har börjat att jobba på skanska. Han åker till skene varje dag men tycker att det är jätte kul och vad mycket saker dom får göra med det företaget annat än borås stad!!! NU kom Johanna hem med en kompis, oftare och oftare är man själv, matilda sover hos jenny och victor jobbar på city och jörgen jobbar kväll. I morgon ska jag åka med victor till jobbet och sen ska jag cykla hem skönt och kul att göra något annat motionsaktigt. Jag ska nog träna på onsdag morgon men sen blir det inte friskis förrän till hösten i augusti med nytt terminskort och nya scheman. KUL och då jäklar ska det slipas på konditionen och ska verkligen fortsätta där det slutade, ja sluta träna gör jag ju inte för att det blir sommar då blir det vattengympa, promenader, cykling kanske någon joggingtur och lite yoga. Snart är det dax för kalles i kungshamn en av årets fotbollshöjdpunkter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0