Fullt upp

Nu är det jättelänge sedan jag skrev här. Jag vill fortfarande lära mig att lägga in bilder så att bloggen kan bli mer levande men det får bli ett semestergöra tror jag, det är lite mycket just nu. Nu denna veckan ska jag fokusera på Johannas födelsedag och kalas för henne. Sen blir det studentfix för hela slanten. Vi velar med studentpresent hit och dit har inte bestämt mat, tårta, ska skicka inbjudningskort mm det är MYCKET nu men också väldigt roligt och spännande, det händer och kommer att hända mycket i familjen känns det som framöver, jobb och sommarjobb, fotboll och cuper, sommarlov och semester och förhoppningsvis mycket sol och bad och slappa dagar det behöövs just nu. Dagarna i kungshamn i samband med kalles brukar vara en väldigt bra start på semertern, det är väldigt lugnt man bara lullar omkring och de enda tider du har att passa är när Matilda spelar match, man brukar ha varvat ner de dagarna när man kommer därifrån. Nu ska jag se om det möjligtvis kan bli något gjort, men det är väl snart dax att fixa mat, lunch och förbereda för maten i kväll och lite matlådor, och jag får inte glömma de 12000 stegen, här i soffan blir det inga steg i alla fall. Ha det gott igelkott. I kväll blir det match först när Matilda ska spela och sedan blir det vm final i hockey sverige finland. Sen dax för ny vecka.....puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0