Jobb 140%

Ja det känns så just  nu det räcker inte med hundra. Pim ligger ju på fritiden som vi sedan får tid för att ta ut så det är ju skönt när vi väl kan ta ut det. Men jobba på en avdelning utan någon ordinarie och vara handledare för en validant och en barngrupp som saknat både det ena och det andra det är ganska tufft men också kul spännande utmanande och utvecklande. Jag slutar tre, tre dagar denna veckan när det är höstlov, det är skönt men hade ju gärna varit ledig någon dag eller åtminstonde slutat lite tidigare någon dag. Men som handledare känner jag ändå ansvaret av att vara där, det var ju bestämt innan jag fick gå ut till den avdelningen som jag är på nu i 6 veckor till, att jag ska vara ledig den 24 och den 25/11 och den 2/12 så kan jag inte vara ledig mer. Jag hoppas på ett ganska långt jullov.....Känner att jag är i stort behov av detta. Kan bero på att jag är ganska förkyld just nu så jag känner ännu mer av det behovet nu. I helgen har jörgen jour så det blir ytterligare en lugn helg, det ska bli skönt. Vi hade ju en sån helg denna helgen men den har ju gått i förkylningens tecken. På söndag ska vi till Tidaholm och kolla när matilda spelar innebandy cup med 97:orna, det är ju kul att komma ut lite så där en söndag.. Denna veckan är det riktigt lugnt och skönt på jobbet när det är lov, idag hade vi sex barn, riktigt så lugnt blir det inte resten av veckan men lugnare blir det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0