Nystart

Nu när jag ändå lär mig massa saker på datorn med kort och grejer kanske jag skulle ta tillfället i akt och göra en header till bloggen och börja lägga in lite bilder. Ska försöka lära mig detta. I morgon ska jag börja dagen med en liten promenad och gå förbi en loppis som en kompis ordnar. Det hon ska sälja är framför allt heminredning och hennes inredning är inte att leka med, jag längtar... ska bli kul. Sen ska J och jag åka till Jönköping på lite shopping och lunch, kvällen ska jag tillbringa med att stå i gardroben i parken när scotts ska spela. Jörgen passar på att hjälpa någon som inte vill eller kan ha jour.  På söndag ska jag gå på tjejmatchen med elfsborg och det ska också bli ett nöje, nästan bara nöje i helgen alltså. På söndag blir det träning, det skadar inte funderar på att leta fram mina viktväktar böcker eller gå med där på nätet. Vi får se kanske känns bättre av att bara gå ut och gå lite. Nästa helg har J jour så då blir det lugnt förutom att jag ska åka med och kolla när M och hennes lag ska spela innebandy match i vänersborg. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0