Nu är det dax

Ja i morgon börjar jag min viktväktar tid, och hoppas verkligen att det fungerar nu, motivationen eller lusten till detta är det absolut inget fel på, nästan längtar till i morgon. En annan sak jag längtar till är mitt tandläkarbesök, denna känslan i tänderna är inte sköna alls. Och så skulle jag vilja att min pim skulle varit klar men icke.... ska ta tag idet nu en veckas extra ledigt kan man ju inte säga nej till. Om en stund kommer victor och berfin hit vi ska äta lite tacos och dom ska duscha. Dom är så flitiga i lägenheten och kul att det varit tre lediga dagar nu. Vi var där i dag och hjälpte dom lite, Jörgen och Victor satte upp gipsskivor i taket i sovrummet och dom var minsann väldigt tunga...Gothia blev väl inte riktigt vad tjejerna hade tänkt sig men huvudsaken är att dom har kul och det har dom haft även om resultaten och turen gick deras väg denna gången så serien och varbergscupen här kommer fristad goifs f98! Dom som var i finalen men förlorade vann våra mot i höstas i en träningsmatch med 2-1 så marginalen är inte så stor ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0